Witaminy i Minerały

Wszystko co chciałeś wiedzieć a nie wiedziałeś gdzie szukać!!!

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (2 votes cast)

Cena KUP TERAZ – > 85 zł

 

Cena KLUBOWA -> 64 zł

Fauna i flora mórz nie tylko mogą cieszyć ludzkie oko, ale stanowią także bogate Ľródło substancji niezbędnych dla zdrowia – przyczyniają się bowiem do wspierania prawidłowego funkcjonowania naszego organizmu.

Niezbędne kwasy tłuszczowe
Wielu badaczy zadaje sobie pytanie, czy istnieje związek pomiędzy dietą a chorobami układu sercowo-naczyniowego. A jeśli istnieje, to na czym on polega? Naukowcy Bang, Dyerberg oraz ich współpracownicy zauważyli, że populacja Eskimosów zachodniej części Grenlandii rzadko choruje z powodu chorób układu sercowo-naczyniowego. Ich dieta jest szczególnie bogata w ryby i inne owoce morza – zawiera duże ilości białka, tłuszczów oraz małe ilości cholesterolu.

  Ale przecież społeczeństwa wysokorozwiniętych krajów Europy oraz Ameryki również spożywają duże ilości białka oraz tłuszczów, a mimo to zagrażają im choroby serca. Jak to wytłumaczyć? Różnica polega na tym, że w pożywieniu Eskimosów znajdują się duże ilości białek oraz tłuszczów pochodzenia morskiego, zwłaszcza wielonienasyconych kwasów tłuszczowych typu omega-3. Spożywając ryby, Eskimosi przyjmują co najmniej 10 razy więcej kwasów tłuszczowych omega-3, niż ludzie żyjący w krajach wysokorozwiniętych. Odpowiednia ilość kwasów tłuszczowych omega-3 (5-8 g dziennie) jest korzystna, ponieważ przyczynia się ona do utrzymania prawidłowego poziomu trójglicerydów we krwi oraz wspomaga właściwą pracę mięśnia sercowego, a także wpływa na proces krzepnięcia krwi. Kwasy tłuszczowe omega-3 (a bardziej precyzyjnie – kwas dekozaheksaenowy) są bardzo istotne we właściwym rozwoju układu nerwowego. Z tego powodu są one zalecane także kobietom w ciąży.

Głównym naturalnym źródłem tych kwasów tłuszczowych to:

  • ryby morskie (zwłaszcza makrela i łosoś).
  • ryb słodkowodne  tołpyga biała (Hypophthalmichthys molitrix) i tołpyga pstra (Hypophthalmichthys nobilis).

 Skład Omega 3:

  •     olej rybny z łososia – 1000mg w tym:
  •     12% DHA (kwas dekozaheksaenowy) – 120mg
  •     18% EPA (kwas eikozapentaenowy) – 180mg
  •     Witamina E – 10mg

UWAGA!
• Nienasycone kwasy tłuszczowe są bardzo wrażliwe na szkodliwe działanie wolnych rodników, dlatego też osoby przyjmujące większą ilość tych substancji powinny równolegle suplementować antyoksydanty.
Suplement diety nie może być stosowany jako substytut zróżnicowanej diety.
Nie należy przekraczać zlecanej porcji do spożycia w ciągu dnia.
Produkt należy przechowywać zamknięty w suchym i chłodnym miejscu, niedostępnym dla dzieci.

Omega 3, 5.0 out of 5 based on 2 ratings